Je úterý a máme zde další video s velmi zavádějícím tématem.
V naší hotelové branži se setkáváme s obrovským množstvím systémů, které můžeme, nemusíme, někdy musíme používat.
Mezi nejčastější, se kterými se vlastně můžeme setkat, je takzvaný recepční hotelový systém a nebo rezervační systém.
Rezervační systém je to co vlastně máte na vašich webových stránkách, takové to okénko jak tam máte “book now” nebo “rezervujte nyní”. Za tím je schovaná úplně jiná technologie. Ale to čemu bych se ráda trošičku pověnovala je právě ten hotelový systém neboli PMS, který, řekněme, že můžeme rozdělit na hotelový a recepční, podle toho co od toho systému očekáváme.
Jak víte, systémy jsou v různých kvalitách a jdou do různých hloubek.
PMS neboli Property Management System, ano, chápu, že ten název může být pro někoho zavádějící, buď už premenstruační syndrom, jak můj manžel říká permanentní menstruační syndrom, tak ne, prostě PMS je opravdu hotelový systém.
Určitě bych zde nechtěla jmenovat nějaké konkrétní poskytovatele nebo provozovatele, to mi přijde neetické.
Ale pokud bychom se zaměřili právě na ten hotelový systém a jeho různost, tak je to vysloveně o tom, jaký typ ubytovacího zařízení provozujeme respektive jeho košatost, co všechno provozujeme.
Druhá věc, která zde hraje obrovskou roli je vlastně nějaká naše manažerská vyspělost.
To znamená to, co mi od toho systému očekáváme: jaké informace, jakou zpětnou vazbu, jaké prognózy a to čím se nenechte určitě překvapit je to, že vaše požadavky se v průběhu času logicky budou měnit.
A vězte, že to, co vám stačí první rok provozování ubytovacího zařízení, tak už třetí rok vám stačit nebude.